KfH2 - Kundservice och kundbemötande 2.0

Arrangör Handelsrådet, Europeiska socialfonden
Plats Digitalt via Zoom
KfH2 - Kundservice och kundbemötande 2.0
 

Del 1:  24 januari, kl: 08.00 - 12.00

Del 2:  31 januari, kl: 08.00 - 12.00


Kort om utbildningen:

Samhällets utveckling har lett till att kunderna är ständigt uppkopplade, pålästa och medvetna. Konkurrensen från digitala medier ställer ännu högre krav på dig som säljare. Du måste öppna upp för en kommunikation som hjälper kunden att identifiera behov och komma vidare i sin köpprocess. Du måste skapa förtroende och få kontakt.

Vi utgår från kundens behov och det goda mötet. Vi funderar på vad som gör att vi når fram och hur du kan anpassa ditt bemötande efter människa och situation nu när kunden är allt mer digital. Hur tar du initiativ och ger beslutsstöd? Hur får jag reda på vad kunden vill? Hur bryter jag min autopilot och utvecklar mitt bemötande? Vi tar upp tips och trix som hjälper dig komma förbi dina egna barriärer och utveckla ditt bemötande på ett medvetet och individanpassat sätt.

Utbildningsledare: Jan Jacobsson, StigFram